The key

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. 

Var på en väldigt avslappnad arbetsintervju för ett timvik igår.
Det kändes jättebra och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får bli ett i det gänget! (Berättar mer om detta när papper skrivits! Tänker inte ropa HEJ! Innan det 😉) 

Efter intervjun igår åkte vi till min mor i Västerås där vi fick god lunch och Jason blev kvar där. Hänga med mormor på jobbet är grejer det. ✌
När vi kom hem hoppade jag o de små i badet. Sen kom Thessan upp med en massa barn (Eller en mer än vanligt.😂) och när hon fick så lagade vi mat... efter ett tag bestämde vi oss för att ta en liten promenad. Himla mysig dag igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0