Smal i en stor kropp

Kämpar med vikten som så många andra. Och hur många kilon man än tappar är man aldrig nöjd.  


I september 2016 så vägde jag 94 kg (inskrivning vid förlossningen) och nu har jag tappat 10 kilo. 7 månader senare. Några kilon har jag kämpa för att förlora och jag måste nog kämpa bort resterande 25-27 kilona också. 

Till saken hör att jag har en hormonobalans i kroppen (PCO) vilket gör att jag verkligen måste KÄMPA! 

Det värsta någon kan säga nu är: fan va stor du har blivit, varför tar du inte och väntar. Jag förstår inte hur du kunnat bli så stor...

(Ja det här hänt. Men det var för 5-6 år sedan) Det knäckte mig. Jag tappade 20 kg på 3 månader. Fast om metoden var så jävla bra vet jag inte. (Kombinerade dock med regelbundna måltider och motion)

Saken är den att jag ser mig som jag var innan första graviditeten.  52 kilo lätt.... 

Ångesten jag upplever när jag nu, 84 kilo tung, går förbi en spegel och faktiskt tittar på hur jag ser ut.... Den önskar jag inte någon 😢


((Fortsättning följer när jag inte har en massa vilda barn överallt och ingenstans samtidigt))


Kommentarer
Postat av: Thessan

<3 <3 Love U

Svar: Love u 2
Anette Gustavsson

2017-04-07 @ 13:01:37
URL: http://nouw.com/trolletthess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0