Nytt 😀

Skriv inlĂ€ggstext 

HĂ€r har ni mig. 

Född en vacker (hoppas jag) oktoberkvÀll 1984.
Kl 21.16 den 10, har min mor berĂ€ttat för mig otaliga gĂ„nger. 😉

Jag har under mitt "snart" 33-Ă„riga liv hunnit med en hel del! 
‱Bott pĂ„ en massa stĂ€llen  (Virsbo, Ängelsberg, KĂ€rrgruvan ((Norberg)), BorlĂ€nge och Virsbo igen).
‱studerat sammanlagt (med grundskola) i 17 Ă„r ✌
‱Blivit mamma 3 (!!!) GĂ„nger.

Jag blev inspirerad till att blogga igen dĂ„ min vĂ€n startade upp sin blogg igen. Och jag saknat verkligen att kunna uttrycka mina kĂ€nslor i skrift. (KĂ€nns som om jag har gĂ„tt och blivit dum pĂ„ senare Ă„r đŸ€”) 
Att fĂ„ dela sina tankar med nĂ„gon annan Ă€n familjen  och kanske ibland fĂ„ tips och rĂ„d om vad som helst. (Eller det inlĂ€gget handlar om)... 

Nu ska jag ta hand om stöket hĂ€r hemma för pĂ„ fredag kommer bvc pĂ„ hembesök ( ja jag vet... 😯😯)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0