Mina älskade små

Att man kan få plats med så mycket kärlek i sin kropp.


2008 föddes min stora kille, Jason, i Falun. Jag bodde då i Borlänge tillsammans med hans pappa.
Men när Jason var runt året insåg jag och hans far att våra känslor för varandra svalnat och vi var mer som vänner än som par. Jag flyttade ifrån honom till en egen lägenhet i ett område i Borlänge som heter Forsa.  
Sedan började jag studera. (Fornby Folkhögskola) och träffade nya vänner. 

När jag läst två olika kurser på FH  (2 år) så flyttade jag hem till Virsbo igen. Först fick jag och Jason bo hos en vän, Thessans, i ca 3 månader i väntan på övertagande av min mammas lägenhet. 

Det var även i Virsbo jag träffade min nuvarande sambo. Och mina två yngsta barns far. Vi kände varandra sedan innan och man kan väl säga att jag var någon slags stalker. 
Nu när jag tänker efter tycker jag nästan synd om killen 😉 haha
Vi flyttade ihop efter bara några månader och förlovade oss inom 5 månader. 
2014 föddes våran dotter, Freya, med urakut kejsarsnitt. (Om hur mina barn föddes kan jag berätta om senare. Men alla är födda med snitt). 
Och 2016 föddes våran Theodor. 

Jag har tre helt underbara, och totalt olika, barn som jag skulle göra allt för!  Verkligen ALLT ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0